Bahagian Tiga - Berkomunikasi Dengan Sistem Imun Anda Untuk Penyembuhan

Bahagian Tiga - Berkomunikasi Dengan Sistem Imun Anda Untuk Penyembuhan

Jika anda ingin mendidik sistem imun anda, pertama anda mesti mewujudkan komunikasi dengan badan anda. Komunikasi berlaku melalui pemikiran yang diarahkan. Untuk mencapai minda yang betul anda mesti mencapai bersantai.

Saya telah menemui satu bahagian dalam buku Paul R Scheele ini Brilliance semula jadi yang boleh membantu anda mencapai matlamat ini.

"Nafas kelihatan Pautan badan dan otak. Apabila anda menukar pernafasan anda, anda menukar keadaan mental dan fizikal anda. Cubalah."

"Ambil nafas dalam-dalam dan lepaskan. Sekarang berehat supaya anda menyedut dan menghembus nafas sama rata. Tarik nafas kitaran lengkap tanpa jeda antara menghirup dan exhales. Bayangkan bernafas bulatan di mana satu nafas mengalir rata ke seterusnya tanpa jerk atau berhenti seketika. Ambil tiga puluh saat untuk menutup mata anda dan terus bernafas dengan cara itu;. notis kesan pernafasan pekeliling telah di badan dan minda anda "

"Anda mungkin menyedari bahawa apabila anda melonggarkan pernafasan anda, anda secara serentak dan secara spontan dilonggarkan badan dan minda anda. Nikmati melonggarkan hubungan antara kedua-dua, badan dan minda menyusul. Perubahan yang sama pada badan dan minda anda juga berubah emosi anda."

Sebaik sahaja anda telah dilonggarkan, anda boleh mula menghubungi dan menghubungkan kesedaran anda lebih tinggi dengan sistem imun anda. Saya melakukan ini dengan mengulangi atau berfikir, "Saya mengakui anda dalam iman." Pada satu ketika, anda akan merasakan bahawa anda telah membuat kenalan, walaupun hanya dalam iman.

Anda mesti mempunyai kepercayaan kepada keupayaan anda untuk menghubungi kesedaran yang lebih tinggi atau "Yang Maha Pencipta" untuk tujuan ini. Anda juga mesti mempunyai kepercayaan kepada keupayaan anda untuk berkomunikasi, dengan bahagian-bahagian yang berbeza-beza badan anda, niat anda.

Ia kini mungkin untuk berkomunikasi permintaan anda untuk semua yang terlibat. Untuk tujuan ini, saya menggunakan perkataan atau pemikiran. "Tolonglah badan saya dan saya: cinta, wujud bersama-sama dan bekerjasama dengan apa-apa atau orang yang masuk ke hadapan kami."

Cinta adalah penyebut biasa antara semua yang wujud dan adalah sangat penting untuk menubuhkan. Keinginan untuk hidup bersama dan bekerjasama perlu berada di barisan hadapan dalam fikiran anda dan diadakan sebagai tujuan di dalam hati anda.

Saya juga menambah, "Saya perlindungan." Ini menetapkan "kuil kewujudan saya" sebagai tempat di mana apa-apa atau sesiapa sahaja boleh merasa dilindungi, jika mereka bersetuju dengan peraturan cinta dan kerjasama.

Berkomunikasi perkara-perkara ini kepada badan akan menyebabkan perubahan dalam amalan lazim serangan ke atas entiti asing dan menggantikannya dengan satu langkah baru untuk berkomunikasi kemungkinan kerjasama dan kewujudan bersama. Ini mengurangkan tekanan konflik yang berterusan di dalam sistem imun.

Pengalaman saya adalah bahawa serangan oleh virus, bakteria dan venoms serangga telah diselesaikan dengan mudah dalam tempoh yang singkat.

Apabila anda perlu stabil, dan secara tetap, ulang dan menghayati ungkapan berikut. Ini adalah permintaan untuk alam semesta makro dan mikro.

Saya sedang mengakui anda dalam iman (menjalin hubungan ...)

Sila membantu badan saya dan saya: cinta, wujud bersama-sama dan bekerjasama dengan apa-apa atau orang yang masuk ke hadapan kami.

Saya perlindungan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar